Chevrolet servis

Servis


Dovoz aut do servisu

Při objednávání servisu u Auto-Staiger je možné přiobjednat odvoz i zpětné přistavení vozu zákazníka tak, kam je třeba. Tato služba rozhodně ušetří zákazníkům moře času i starostí s dopravou zpět ze servisu.

Asistenční služba Auto Staiger

Firma Auto-Staiger disponuje vlastní asistenční službou, která je k dispozici celých 24 hodin denně na telefonním čísle 724 080 000. Dostanete-li se do situace, kdy u nás potřebujete odstavit vaše poškozené nebo nepojízdné vozidlo, je to možné i mimo běžnou otvírací dobu – autosalón je 24 hodin denně střežen bezpečnostní službou, jejíž pracovníci vám vjezd umožní. Můžete také využít pomoci naší vlastní asistenční služby.

Autorizovaný servis se vyplatí!

Diskuze na téma výhod a nevýhod autorizovaných servisů oproti jejich neznačkové konkurenci jsou stejně staré jako sama auta. Autorizované servisy odhalí v průměru 4,5 závady z 5 (úspěšnost 90%), u neznačkových kolegů to bývá úspěšnost 40 - 50%. Autorizovaný servis nedělá jen péči o auto, ale také o jeho majitele, jedná se o komunikaci se zákazníkem, příjem za jeho přítomnosti, podrobné vysvětlení účtu aj. Spousta zákazníků je ochotna přetrpět nedostatky neautorizovaných servisů výměnou za domnění, že autorizované servisy jsou zbytečně drahé. Výsledek porovnávání byl šokující: průměrná cena neautorizovaného servisu je jen o málo nižší než autorizovaného.Výsledek nezávislého testu Dekry je jasný: za stejné peníze dostanete mnohonásobně lepší péči u autorizovaných servisů. Vy i Vaše auto si ji rozhodně zasloužíte!!

Ceníky pro modely Chevrolet

Mycí programy

Ceník placeného mytí a čištění vozidel

Příplatek za extrémně znečistěný interiér ( psí chlupy, bláto..) je 20% Ceny jsou platné od 1.2.2012

K vysoké kvalitě námi poskytovaných služeb přispívá i každodenní telemarketing – v rámci kterého kontaktujeme prostřednictvím profesionálně vyškolené kolegyně všechny dostupné zákazníky druhý den po návštěvě servisu, nebo předání nového vozu a ptáme se, jak byli s našimi službami spokojení, konkrétně s kvalitou provedené práce, přístupem našich zaměstnanců, kalkulací ceny atd. Zajímáme se také o nové podněty a co bychom mohli zlepšit.

Závazky servisu